zaterdag 25 augustus 2018

Te koop t.v.v. onze opvangdieren.


Een super lieve dame, niet toevallig de mama van de peter van meneer konijn, stelde voor om onze opvang nog een duwtje in de rug te geven! Deze leuke nijntjes zoeken een thuis! Met de opbrengst kunnen wij voeding, hooi of andere benodigdheden aankopen. Van harte bedankt voor alle geleverde moeite!!!! 


Maandag 17 sept begin ik met de verkoop van Nijntje het konijntje. Bij deze wil ik Sofie Meert en Heidi Fiorine bedanken voor de vele wol die ik kreeg. Ik wil ook Daphne Linger bedanken voor het patroontje van Nijntje. Nijntje kost 5 eu en daar het mij niets kost schenk ik alle opbrengst aan Evy Zwaenepoel voor haar prachtig werk die ze doet voor de Konijntjes en Cavia's. Jullie kunnen wat Evy doet volgen via de groep
"Konijnen-en cavia opvang Safira".
Mijn respect en hartelijke dank gaat vooral uit naar Veronique. Molleke Viane die spontaan aanbood om te helpen haken. 😍

U kan haar bereiken via facebook: Micheline Wouters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten