donderdag 14 april 2011

Van rust naar drukte!

Een hele tijd maar één konijntje in opvang....
Maandag telefoon, een jong konijntje, niet zo tam, een ideaal 'werkje' voor Christel, die al heeft bewezen dat ze daarvoor dient ;) Dus het kleintje zit in een super opvanggezin, meer info en foto's volgen zeker!

Dan gisteren.. Een hele lieve dierenvriend stootte op een nestje konijntjes tijdens bouwwerken... Bij al die tumult en veranderingen is de mama waarschijnlijk verschrikt, dus daar lagen die konijntjes dan...
110 gram, 130 gram en 135 gram. De kleinste ooit in opvang. Gelukkig kon het vogelopvangcentrum mij alles geven qua producten en uitleg die ik nodig had en ik ben met volle moed gestart.. Op hoop van zegen, want kleine konijntjes grootbrengen blijkt niet zo simpel te zijn... Maar ik ga ervoor!! Duimen jullie mee? Ze zijn natuurlijk nog veel te klein om al een optie op te hebben, maar ik toon mijn kleine schatjes al eens met veel plezier...


De kleinste van de hoop! Ondertussen zo'n 114 gram, momenteel een goed etertje, dus we hopen en doen met volle moed verder!!


De kloekste van de 3, de moeilijkste eter momenteel :(



Het tweede bruintje...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten