maandag 28 december 2009

Nieuwe opvangertjes, van midden oktober 2009.

Ik krijg een tijdje geleden een mailtje, voor 7 baby's.
Ze mochten naar de kinderboerderij, maar zij zitten nu met wat vervelende virussen en dat kon niet doorgaan.
Kleintjes vinden snel een thuis dacht ik, maar dan hoor je echt vanalles...

Het gaat nog om 4 albino's. 3 vrouwtjes, spierwit, maar eentje met iets donkerdere ogen en 1 rammelaartje. Ze zijn nu zo'n 9 weken oud denken we.
Blijkbaar wil niemand echte albino's, de mensen zijn "bang" van rode oogjes en ze dienen enkel als slangenvoer.. Al zulke dingen kreeg ik al te horen, ik kreeg het bijna aan mijn hart! Gewoon omdat je nu eenmaal met rode oogjes bent geboren en niet met zwarte, dien je niet als huiskonijntje... Wat is me dat nu!!
Ik hoop nu toch, om via de opvang, wel een goede thuis te vinden. Ze verdienen het zeker!!

Betere foto's volgen nog!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten