zaterdag 19 december 2009

En het blijft maar duren...

Bijstrooien, verse flesjes water, kommetjes water, verse groentjes, korreltjes.. Ja hetzelfde van alle dagen, maar dan wel tot 7 keer meer, gelukkig heb ik nu vakantie!
Ik kom net van buiten en van in de stal natuurlijk... Alle schuilhokjes nog eens bijgestrooid, alle drinkflesjes nogmaals afgehaald en vervangen door kommetjes water, want ik heb jammer genoeg te weinig flesjes om ze constant te kunnen vervangen, dus het worden nu maar even kommetjes, totdat de flesjes weer ontdooid zijn....

Maar met de extra portie groentjes, hebben ze ook wat extra water binnen! En ze smullen van harte!

Laat de vrieskou toch maar vlug achter de rug zijn!!

Ik ben vandaag ook gestart met homeopathie voor de echte stresskonijntjes en hoop ze zo wat te doen ontspannen en toch tot een geslaagde koppeling te komen, met de tijd natuurlijk...

Zo, eindelijk vakantie, wat extra tijd voor de diertjes!

Ik wens jullie allemaal een schitterend kerst en zeker ook alle diertjes die een warm mandje verdienen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten