woensdag 4 mei 2011

Afscheid nemen met een lach&een traan...

Wat groeien ze als kool, mijn papflessertjes! Ze zijn ondertussen ook helemaal papfles af, sinds een aantal dagen weigeren ze nog te drinken.. En als ze niet willen, willen ze niet...
Ze gedragen zich behoorlijk springerig en wild, het zou niet eerlijk zijn om hen gevangen te houden, tegen hun nature in.. Daarom zijn ze vandaag naar het VOC Oostende gebracht, mijn 2 wildkleurige toch...
Daar worden ze nu mooi apart gehouden, zodat ze niet teveel aan mensen gewend worden, daarna een buitenkooi  (ergens op verplaatsing) en daarna wordt de buitenkooi opengezet (eenmaal ze heel groot zijn). Uit ervaring weten ze al dat de nijntjes nog wat terugkomen tot ze goed en wel helemaal hun draai in het wild gevonden hebben... Dus het stelt me gerust, te weten dat ze een leven zullen leiden, die ze verdienen...



Het chinchillagrijsje kan niet uitgezet worden, maar het is ook al wat rustiger nu het alleen zit..
Ik ben op zoek naar een thuis waar het buiten kan wonen, met hoog genoege omheiningen, in een ren, niet enkel een buitenhok...
Ik ken het geslacht nog niet, want het is nog veel te klein...
Denkt u hieraan te kunnen voldoen en wil u het grijsje een kans geven? Neem dan zeker contact met me op!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten