dinsdag 29 december 2009

Toch nog goed nieuws voor Liefje en de albino meisjes!!

Waw seg, hoe schitterend!
Gisteren een mailtje gekregen voor Liefje, heb ook even gepraat met die mevrouw over de baby's...
En ze mochten allemaal mee verhuizen!! Naar een boerderij rond Roeselare, bij 6 andere nijntjes.

Wat zullen ze daar super gelukkig zijn! Dus de albino meisjes en Liefje hebben toch nog een warm nestje gevonden, voor het nieuwe jaar. Ik ben echt heel erg blij voor hen. Ik wil ook graag de mevrouw bedanken, die ze van zo ver kwam oppikken en hen een kans wil geven op een zalig leven met veel plaats.

Ik heb eens moeten slikken toen Liefje vertrok, ik was er al een beetje op ingesteld dat zij wss zou blijven en het is ook echt wel een knuffeltje... Maar ik krijg toch ook een warm gevoel, wetende dat ze het nu ook super zal hebben!


Nu enkel nog een thuis vinden voor kleine Snow!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten