vrijdag 27 november 2009

Deze nijntjes zoeken allemaal een thuis!

Ik heb jammer genoeg nog geen tijd gehad om zelf foto's te maken.
Maar deze foto's kreeg ik, voor ik de nijntjes in opvang had.
Nu zitten ze allemaal in ruime rennen of grotere kooien, met lekker veel stro, hooi, krachtvoer en groentjes.
Maar omdat ik ze elke kans op een adoptie gun, plaats ik nu toch al even deze foto's.
Toch nogmaals zeggen dat deze genomen zijn voor de konijntjes in de opvang terecht kwamen! (Enkel de witte nijntjes zaten al hier.)

Deze 4 rammelaars zitten samen in een ruime ren, mist voldoende ruimte, kunnen zij zeker samen geplaatst worden!








Deze dames zijn nog niet gekoppeld, ik heb nog geen tijd gehad en ze vragen wat begeleiding.
Deze voedstertjes heb ik dus in opvang...








Deze gecastreerde rammelaar houdt niet van gezelschap... Wel van mensen, niet van andere nijntjes.
Een cavia wil hij nog net dulden, maar liefst wordt hij alleen geplaatst.





Zo, dit zijn ze!

Interesse? Geef gerust vrijblijvend een seintje voor meer info!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten